نمونه سوالات مکانیک سماوی المپیاد نجوم

سلام دوستان
امروز برای دانش آموزان المپیادی یه سورپرایز آماده کردم امیدوارم که استفاده کنن.

اساس المپیاد بر مهارت حل مساله استواره و معیار سنجش دانش آموزان برتر تو المپیاد هم مهارت حل مسالس بنابراین لازمه دانش آموزان بیشتر از زمانی که صرف یادگرفتن مطالب میکنند، صرف حل مساله بکنن تا مهارتشون تو این حوزه تقویت بشه. به خاطر همین همیشه دانش آموزان یا معلمین وقت زیادی رو باید صرف گردآوری فایل ها از منابع مختلف و بعد دسته بندی فایل ها و سوالات بکنن. این کار برای دانش آموزایی که به معلم دسترسی ندارند یا معلمی به صورت مستقیم باهاشون در ارتباط نیست خیلی سخت و زمانبر میشه. به خاطر همین من سعی دارم تو این سایت مجموعه سوالاتی رو برای دانش آموزان المپیادی قرار بدم که گلچین سوالات موجود در دنیای المپیاده.
با توجه به زمان انتشار این پست که قبل از مرحله یکه بنده فایلی که آماده کردم نمونه سوالات مرحله یکی مبحث مکانیک سماویه. این سوالات چکیده ای از سوالات مرحله یک ، آزمون های آزمایشی که بعدها به صورت عمومی منتشر شدن و سوالات تالیفی المپیادیون سابقه. این سوالات پاسخنامه ندارند بنابراین سعی کنید با همدیگه حلشون کنید یا جوابتون رو با یک معلم المپیاد چک کنید.
توضیحات مفصل تر در صفحه اول این فایل قرار گرفته امیدوارم بخونید و استفاده کنید اگر سوال و انتقادی هم بود در قسمت کامنت های همین پست پذیرا هستم. از این به بعد هم فایل های اینچنینی در قسمت نمونه سوالات المپیاد نجوم سایت قرار میگیره و میتونید همشون رو با هم یکجا مشاهده کنید.
برای دانلود فایل کافیه اطلاعاتتون رو در کادر پایین بنویسید و بعد ایمیلتون رو چک کنید.

[email-download-link namefield=”YES” id=”2″]